|
1 |
No troba les dades |
2. |
Troba les dades amb ajuda |
3. |
Mostra autonomia alhora de cercar dades i informació.
|
|
1 |
No entén els conceptes treballats (diàmetre, superfície, perímetre) |
2. |
Entén amb ajuda els conceptes treballats. |
3. |
Entén els conceptes treballats.
|
CÀLCUL DE MESURES
|
1 |
No sap calcular el perímetre o la superfície.
|
2.
|
Calcula perímetres o superfícies amb ajuda
|
3. |
Calcula sense problemes períemetres o superfícies.
|
COMPARATIVA DE DADES |
1 |
No sap veure qui és més alt o qui pesa més.
|
2. |
Amb ajuda ordena les diferents mesures.
|
3. |
Ordena de més gran a més petit les mesures d'alçada i pes.
|
REPRESENTACIÓ DE DADES: FER GRÀFIQUES
|
1 |
No sap representar gràficament les dades, es perd...
|
2. |
Amb ajuda representa gràficament unes dades.
|
3. |
3. Representa gràficament les dades.
|
EXPRESSIÓ ORAL
|
1 |
Té dificultats per expressar-se oralment.
|
2. |
S'expressa oralment estructurant les idees però necessita pautes o modelatge.
|
3. |
S'expressa correctament i de forma estructurada.
|
COMPOSICIÓ D'UN CARTELL
|
1 |
Li costa estructurar idees plàsticament en un full.
|
2. |
Estructura les idees principals en format cartell però de manera poc estètica.
|
3. |
Estructura les idees en un cartell i té gust estètic.
|
TREBALL AMB RESPONSABILITAT
|
1 |
No treballa amb responsabilitat
|
2. |
De vegades li costa ser responsable.
|
3. |
Es mostra sempre responsable.
|
TREBALL EN GRUP
|
1 |
No saps estar ni treballar en grup.
|
2. |
Va aprenent a treballar en grup.
|
3. |
Treballa col.laborativament amb els companys i companyes de grup.
|