L'avaluació ha de
recollir tres punts de vista:
Formal: corresponúnicament
a la presentació final del treball realitzat, correcció
en els títols, igualar el tipus de lletra, imatges ben col.locades,
portada amb les dades d'identificació ...
D'ús de les eines
de navegació: saber escriure l'adreça de la pàgina
inicial, entrar als enllaços, sortir dels mateixos, anar endavant,
enrera, aturar la descàrrega de la pàgina, seleccionar
el text o la imatge a copiar ...
Des del punt de vista
dels continguts curriculars: explicació del treball i la
informació a la resta dels companys, assoliment de conceptes,
idees,... També dels hàbits: treball en equip, apropament
a les realitats que s'han conegut, interés per participar en
l'activitat ...
La d'observació i
d'avaluació del professorat està en l'apartat de l'alumnat.
Per què? Perquè és important que l'alumnat sàpiga
què i com se l'avaluarà. Per aquest motiu l'alumne veu
la rúbrica d'avaluació a més a més de la
seva activitat d'autoavaluació.